maandag 27 juni 2016

Sfeer proeven - Wildlands 2


Onlangs een 2e bezoek gebracht aan Wildlands.
Inmiddels stonden de bermen vol met prachtige bloemen
zoals deze klaprozen.


 De djembé speler gaf een workshop aan de enthousiaste dames van
 de  "Red hat society"

           Na afloop van de workshop  ging de kar met djembé's naar
                                     een andere locoatie

Zoals jullie zullen hebben gemerkt is het al weer enige maanden
geleden dat ik een laatste blog heb geplaatst.
Helaas vanwege tijdgebrek, het is behoorlijk tijdrovend om alle bevriende blogs
langs te gaan en een reactie te plaatsen. Daardoor is mijn motivatie om de blogs te onderhouden inmiddels ook minder geworden.
Het is eenvoudiger om gebruik te maken van mijn account via Facebook,
 daarmee bereik ik meer mensen en een like of reactie is sneller gegeven.
Ben benieuwd of meer mensen / bloggers dit ook zo ervaren ?



5 opmerkingen:

  1. Hoi Truus.

    Leuk je foto's van de Klaproos.
    En de workshop.
    Over facebook heb ik geen mening die heb ik niet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Truus,
    Prachtig die kleuren van die klaprozen.
    En grappig om zo'n workshop te volgen op zo'n trommel. Dat moet best leuk zijn.

    Soms gaat er inderdaad veel tijd in blogger zitten, maar het gaat er wel om dat je er plezier in moet hebben. Het moet ook zeker geen verplichting voor je zijn om te reageren, als is dat natuurlijk wel leuker.

    Ik persoonlijk vind blogger nog steeds erg leuk. Je kunt er je ook eigen vorm aangeven.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Truus,

    prachtige foto's en ik mis hier echt de bermen met van die mooie wilde bloemen.
    Er gaat ook echt heel vele tijd zitten in het onderhouden van een blog maar ik heb liever mijn blog dn Facebook. Op Facebook is het dan wel sneller om een likte tegen of een korte reactie maar de sfeer en het contact op blogger vind ik echt vele malen leuker.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Truus, weer een mooie serie, wel grappig...je gaat naar een dierenpark, maar je foto's doen toch anders denken. Maar misschien is Wildlands ook niet echt meer een dierenpark.

    Ik ervaar ook wat blog moeheid, sinds ik linkjes op Facebook zet naar mijn blog, krijg ik op FB likes of reacties, dat is dan wel jammer, want ik vond juist reacties in de blog zelf ook erg leuk. Aantal bezoekers is de afgelopen jaren al flink gedaald. Ik denk dat bloggen een beetje over is. Ik doe het vooral voor mijzelf ( mijn digitale foto album)maar bezoekers en reacties zijn altijd leuk natuurlijk. Ik merk ook dat het veel werk is om bij te houden, zowel het zelf bloggen ( en de foto's uitzoeken) als de blogs van anderen bezoeken. Dat laatste is er bij mij ook aardig bij in geschoten afgelopen maanden.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HOi Ghita, Wildlands is een belevingspark en idd niet meer alleen een dierenpark. Voor mij heeft deze nieuwe opzet een toegevoegde waarde, maar dit is niet voor iedereen zo.

      Jij omschrijft het juist; Blog moeheid.... idd met de komst van Facebook is de interesse langzamerhand enorm afgenomen.

      Bedankt voor je reacties en heel fijn weer wat van je te horen op Blogspot ! Al volg ik jou natuurlijk ook via FB.
      groetjes, Truus

      Verwijderen