zondag 10 april 2016

Sfeer proeven - Wildlands 1

Afgelopen week mijn eerste bezoek gebracht aan het nieuwe park
"Wildlands" adventure Zoo, voorheen de dierentuin van Emmen.
Dit park is heel anders van opzet en dan ook echt niet te vergelijken met de voormalige dierentuin. Natuurlijk nog steeds diverse dieren, maar ook zeker
veel aandacht voor details en leefomgeving van de dieren.
Het park bestaat uit 3 delen ; Nortica, Serenga en Jungola en dan is er nog
een animatieplein.

Mijn verkenning begon  in "Serenga" - 1e serie

                              "Kompasplein" centrale plein na binnenkomst
                                                 
                                                       Ingang Serenga





Vooral de aandacht en uitwerking voor alle details spreken mij in dit park
enorm aan.
http://www.wildlands.nl/

Bedankt voor uw bezoekje en/of reactie !

3 opmerkingen:

  1. Hoi Truus.

    Het ziet er wel heel mooi en groots opgezet uit.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Truus,

    ik wil daar ook echt een keer graag naar toe. Ik ken ook alleen het oude.
    Het zal er voorlopig niet van komen want mijn ega is eergisteren aangereden door een bestelbus en ligt nu met een gecompliceerde breuk. Kon volgens de heren doktoren nog wel eens maande duren (operatie, platen enz)
    Maar...... deze foto's zijn sowieso prachtig gemaak.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit, net of je in een andere wereld bent.
    De laatste foto van dat grappige prairie hondje is leuk, wat gaat ie op in zijn omgeving.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen